?

Log in

Dream as if you'll live forever, live as if you'll die today. [entries|friends|calendar]
MeLiChIoUs

[ userinfo | livejournal userinfo ]
[ calendar | livejournal calendar ]

ummm [23 Aug 2003|05:40pm]
[ mood | bored ]

So last night I saw freaky friday with casey then slept over her house. Sorry I have not updated my journal for a while... well not too much has happened lately... Oh yes! I went to six flags the other day and it was sweet but the lines were sooooooo long. There was also this big power outage and some people got stuck on rollercoasters. Im really bored..i know this sounds gay and all.. but i want school to start lol.

2 cOmMeNt <3 Only the gentle are ever really strong*

[19 Aug 2003|12:57am]
[ mood | peaceful ]

Alright so yesterday I slept over Ariel's house. We made brownies and watched The Breakfast Club(yay!lol). We didnt fall asleep till like 5 in the morning so we ended up waking up at like 2 in the afternoon haha. Then I went to the movies and saw Freaky Friday, which ruled.

I cant believe Kazaa is going to shutdown: (

3 cOmMeNt <3 Only the gentle are ever really strong*

[17 Aug 2003|06:18pm]
Woah sorry I haven't updated my journal for a long time. I just haven't been in the mood to write. Umm so yeah stuff has happened and ummm I promise I'll start writing real entries tommorrow lol.
Only the gentle are ever really strong*

[13 Aug 2003|02:21pm]
Most Popular Users - Most Popular Memes - List My Memes - Help me!
NOTE: This site is still in testing and may experience downtime.
Find your inner teeniebopper by clinicallydorky
Your username
Your age 8
Your nickname Caffeine Baybee
Your favorite band Wakefield
What you wear to try to get backstage "I <3 _____" Tee
Created with quill18's MemeGen!
To add this to your blog, copy and paste the following:
<td bgcolor="#000000">Your username</td><td bgcolor="#DDDDAA"></td></tr><td bgcolor="#000000">Your age</td><td bgcolor="#DDDDAA">8</td></tr><td bgcolor="#000000">Your nickname</td><td bgcolor="#DDDDAA">Caffeine Baybee </td></tr><td bgcolor="#000000">Your favorite band</td><td bgcolor="#DDDDAA">Wakefield </td></tr><td bgcolor="#000000">What you wear to try to get backstage</td><td bgcolor="#DDDDAA">"I <3 _____" Tee </td></tr>
Find your inner teeniebopper by clinicallydorky
Created with quill18</a>'s MemeGen!
Only the gentle are ever really strong*

....... [12 Aug 2003|12:27pm]
[ mood | exhausted ]

Yesterday I started a field hockey clinic with lizz and it was pretty cool, my aunt doesnt make us run so that's sweet. Later, I went to Sivs with gina, erin, and lizz and we met a bunch of st.rose people there. Then I went home and had to wake up at 7 in the morning:( Me and lizz went to the clinic again and it was really hot but we learned some new moves and all

2 cOmMeNt <3 Only the gentle are ever really strong*

Drama, Drama, Drama.... [10 Aug 2003|10:04pm]
Okay so tonight gab erin and gina stopped by so I decided to go out with them. First we wen to the pizza place up the street from me and then we ventured to the park where the unthinkable happened! So I was going down this hill on gina's skateboard and I totally just like crashed because I picked up a little too much speed for me! I got these ugly scrapy cuts on my knee and I was bleeding all over the place. So we went back to my house and I cleaned up my cuts and all. Then we all just chilled in my room for a little bit, and then they went home cus i have the field hockey clinic with Lizz very early tmm

My Knee hurts:(
2 cOmMeNt <3 Only the gentle are ever really strong*

omg my mom does love horses! [10 Aug 2003|04:55pm]
HASH(0x86d6580)
You're Samara! You're mother was a crazy fool who
loved horses, and through you in a well to die!
Which you did, in seven days, and now your
horribly disgusting videotape will summon you
back a week after its viewing, to kill and
maim! Go you.


What Crazed Horror Movie Psycho Are You?
brought to you by Quizilla
Only the gentle are ever really strong*

j.lo! [10 Aug 2003|01:30am]
J. Lo
Ur more suttle in ur hair style. U might like to be
curly or have hair with volume.


Witch Hair style would you have.
brought to you by Quizilla
2 cOmMeNt <3 Only the gentle are ever really strong*

haha [10 Aug 2003|01:27am]
Congratulations on being manly (if you&apos;re a man), but you know you can get just as drunk on shots without drinking so much, don&apos;t you?
Congratulations!! You're a tall glass of nice cold
beer!


What Drink Are You?
brought to you by Quizilla
Only the gentle are ever really strong*

That movie scares me!!! [10 Aug 2003|01:22am]
CWINDOWSDesktopnightmare.jpg
Nightmare Before Christmas!


What movie Do you Belong in?(many different outcomes!)
brought to you by Quizilla
Only the gentle are ever really strong*

I'm sleepy! [10 Aug 2003|01:09am]
[ mood | sleepy ]

So today I went to Dicks(lol sporting good store) and got shin guards and Kleats for field hockey. Then I came home and Gina came over. We had a sudden urge to rent Life As A House, very good movie, so I made my mom take us to Blockbuster and um yeah the people that work there are dumb as shit...lol long story. We watched the movie and took gina home at like 12

It's only SIX inches

Only the gentle are ever really strong*

[08 Aug 2003|01:26pm]
I hung out with Gab and Erin last night at Ann's. We all watched the OC, again. lol that show is hot. This morning I had a physical but my sister made me late so I had to wait for like 500 hundred kids to get their physicals. I hate physicals, and I had to get this stupid tetnis shot and now my arm is sore:(! Right now I'm making this yummy pizza with FOUR different cheeses on it.... my Aunt Monica hasn't called back about this field hockey clinic next week and I'm kind of pissed. I hope I can still do it...I think she might be on vacation or something
Only the gentle are ever really strong*

[07 Aug 2003|02:18pm]
WILL YOU PEOPLE PLEASE COMMENT! omg
6 cOmMeNt <3 Only the gentle are ever really strong*

mamamia! [07 Aug 2003|02:10pm]
[ mood | bored ]

Yesterday, I went to Gina's with Erin and we just chilled. We actually walked out of the house lol. We stopped by Ariel's to get Gina's glasses but they weren't there??? Then we walked to Watchdog and got Friday the Thirteenth and saw Jenny and her crew on the way there. Then, we went to Erin's and watched the movie. It wasn't like scary at all, we thought we were going to see Jason in it but like his mom was the killer??? We watched the teen choice awards(lol) then i got a ride home from gina and i'm sitting here very bored at this exact moment

1 cOmMeNt <3 Only the gentle are ever really strong*

Remember that! [05 Aug 2003|03:58pm]
[ mood | anxious ]

Alright so last night all I did was go shopping. Woot Woot! I got this red pair of gym shorts, a dark blue pair of gym pants, 3 pairs of some jeans, and a cordury pair! Then today I went to Office Max and got all my school shit and this Jansport Pink backpack that's really cute. I have an ortho appointment in like a half an hour, i'm getting my retainer:) Wow I hope we do something tonight...

Only the gentle are ever really strong*

236 Question Survey [04 Aug 2003|12:19pm]
Time: 12:30



About You




1. First Name: Melissa
2. Middle Name: Rita-Elizabeth
3. Do you like your name?: yes I love it:)
4. Nicknames:Meliss,Lis,Lissy,Mel
5. Age:13
6. Birthday:August 2
7. Where do you live?:Heights
8. Do you like it where you live?: no.
9. Where were you born?: Lady of Lords
10. Height: like 5'5/5'6
11. Do you wish you were a different height?: no i am happy being tall




Faveorites


12. Food: candy irish potatoes
13. Number: 1,000,000
14. Date: FRIDAY THE 13TH!!!lol
15. Day of the Week: Friday
16. Day of the Year: Christmas
17. Candy: snickers and pez
18. Ice Cream: strawberry
19. Place to shop: the Mall
20. Place to shop for clothes: Aero
21. Song:omg there's way too many
22. Movie: umm...pirates of the carribean,empire records,dick,dont tell mom the babysitters dead;)
23. Band/Group: sublime
24. Sport: field hockey
25. Subject in School: language arts
26. Holiday: christmas!
27. Color: yellow
28. Color of clothes to wear: tan..lol lizz
29. Type of clothes to wear: comfortable yet sassy
30. Shoes: k-swiss
31. Fruit: watermelon
32. Veggie: corn
33. Animal: kitties
34. Magazine: YM
35. Game: snood




Least Favorites


36. Food: meat loaf..blah
37. Number: 13
38. Date: umm i dunno
39. Day of the Week: monday
40. Day of the Year: where you have to set your clocks ahead or back or w/e
41. Candy: black liquorish
42. Ice Cream: fudge ripple
43. Place to shop:umm
44. Place to shop for clothes:any mens clothing stores
45. Song: yankee doodle haha
46. Movie: ummm...glitter
47. Band/Group: b2k
48. Sport: tennis..
49. Subject in school: any type of math
50. Holiday: memorial day
51. Color: brown
52. Color of clothes to wear:green
53. Type of clothes to wear: tacky ones
54. Shoes: melissa shoes..there hella ugly
55. Fruit: umm black berries
56. Veggie: peas ew
57. Animal: oppossum..they're scary
58. Magazine: family affairs or some crap
59. Game: clue






More About You

60. Shoe size: 8
61. Hair color: brown
62. Do you or have you ever dyed your hair?: nopers
63. Hair length: little past shoulders
64. Most embarrassing moment: getting a shirt stuck on my head
65. Are you getting bored or annoyed yet?: yea
66. What time is it?: 12:42
67. What do you want to be when you grow up?: something that makes a lot of money like a lawyer or something




Have you Ever...


68. Hiked a mountain?: nope
69. Walked a mile?: yes and i've ran one toO!
70. Really walked a mile in someone elses shoes?:no
71. Ate a whole box of oreos?: probably
72. Been in love?: nah not yet
73. Stayed up all night?: yes many times
74. Broken a bone?: no
75. Pulled a muscle?:no
76. Fractured something?:no
77. Sprained something?:no
78. Watched the show Happy Days?: yesss lol
79. Cried because you've missed someone?: yup
80. Had a party?: umm yeah
81. Been on a boat?: yesm
82. Been on a plane?:sadly, no lol
83. If you were on a plane, was it scary?:...
84. Done the chicken dance?: yes
85. Been on a train?: yuppers
86. Ate so much chocolate and/or candy that you puked?: yes when i was a little kid i ate all theses resses from my trick or treat bag that i barfed
87. Had a food fight?:no
88. Jumped on a trampoline?: yeah
89. Played spin the bottle?: yes
90. Been in a fist fight?: well..i wrestle with my friends lol
91. Been in a hospital?: yes
92. Been in a hospital(not to visit someone but as a patient)?: nope
93. Had a falling dream?: YES i hate those dreams
94. Been out of the country?: nah
95. Played baseball with a bunch of friends?:yeah
96. Took a Bubble Bath?: yess..aw i want a bubble bath right now:)
97. Made a web page?: yea
98. Been in a car accident?: yes
99. Driven a Car?: no
100. Woo hoo This is 100, how do you feel?: tired
101. Tried smoking or drugs?: no
102. Laughed so Hard that you peed in your pants?:nope but ive been so scared that i peed my pants
103. Lied? of course not..lol
104. Fallen asleep in class?: i dont think
105. Played with Barbies?: haha yeah




This or That


106. Campfire or fireplace?: fireplace
107. MMs or Skittles?: mms
108. MTV or VH1?: MTV
109. Movies or Music?:both
110. Stay up late or sleep in?: stay up late and then sleep in lol
111. Sun or Moon?: moon
112. How sick are you of this survey?: im about to shoot it
113. What Time is it now?: 12:52
114. 10 acquaintances or 1 bestfriend?:1 bf
115. Short or Tall?: tall
116. Vanilla or chocolate?: vanilla
117. Cat or dog?: cat
118. Newspaper or Magazine?: magazine
119. Is the glass half empty or half full?: half full
120. McDonalds or Burger King?: burger king
121. Fish or Mice?: fish
123. Happy or Sad?: happy
124. Serious or funny?: funny
125. Happy or sad ending?:happy
126. Scary movie or Funny movie?: depends on my mood
127. Scary movie or sad movie?: scary
128. Funny movie or a sad movie?: funny
129. Brother or sister?: i only have a sister
130. Barbie or Skipper?: barbie
131. Bikini or one piece?: bikini
132. Snow or rain?: snow
133. Candy or Fruit?: candy
134. Plane or car?: car
135. Run or walk?: run
136. Swim or skate?:swim
137. Pepsi or Coke?:pepsi
138. A house in the woods or a house in the City?: umm definitely the city
139. The dark or light?: light!
140. Rainy or Sunny?: sunny
141. Duct tape or scotch tape?: scotch tape
142. sneakers or sandals?: sneakers
143. Lions or Tigers?: tigers
144. Mustard or ketchup?: ketchup
145. Rap or Rock?: a little bit of both
146. Party or stay home?: parrrttyyy
147. Skates or Bike?: bike




Other Random Stuff


148. How many siblings do you have?: 1
49. Do you like your siblings?: no.
150. Do you have any pets?: yes a lot
151. Do you like your pets?: they're alright
152. Who is your favorite family member?: my parents
153. How are you liking this survey?: its too damn long
154. What time is it?: 12:56
155. What's the last thing you ate?:toast
156. Are you hungry right now?:kind of
157. What would you like to eat right now?: mac and cheese
158. Have you ever went on a diet?: umm a while ago but it didnt last cus all i eat is junk food
159. Do you believe in God?: yes
160. What do you think about Diet Coke?: IT SUCKS
161. How are you feeling today?: ok




When was the last time that you've...

162. Cried?: umm when my sister attacked me
163. Laughed?:today
164. Danced?: in my room yesterday haha
165. Watched TV?: this morning
166. Hugged someone?:last night
167. Stayed up past midnight?:last night
168. Jumped on a bed?: umm maybe a couple days ago
169. Been happy?: im always pretty happy:)
170. Been sad?: umm a couple days ago
171. Drank bottled water?: like a week ago when i went running to haddonfield
172. Went swimming in a lake?: i went swimming in the delaware river like a month ago
173. Been to the beach?: 2 weeks ago
174. Hung out with some friends?: yesterday
175. Took a shower?: like an hour ago
176. Took a bath?: its been a while
177. Went for a walk?: hmm
178. Went for a bike ride?: i dont rmm
179. Played a board game?: i played guess who not too long ago lol
180. Been bored?: right now
181. Eaten Birthday cake?: umm i dunno




In your opinion


182. Do fish have feelings too?: no lol
183. What do you think of diet coke?: i think they should have never invented it cus it tastes flat
184. Should ants be kept in ant farms?: umm no i think its kinda wrong..even though i had one lol
185. What time is it?:1:00
186. What do you think of black nail polish?:its ok
187. What do you think of pink nail polish?:its cute
188. What do you think of no nail polish?:i dont care
189. What do you think of shopping?: its a good time
190. Are people who talk to Animals crazy?: no..i do lol
191. Are you a good person?: overall yes
192. Are you funny?:sometimes
193. Are mice cute?:yup
194. Are snakes scary?: yes kind of
195. Does jelly taste good?: with peanut butter it does
196. Is the color black beautiful?: nah
197. Is black even a color? yeah
198. Is pink pretty?: yes
199. What do you feel about the color blue?: i dont feel for it lol
200. Woo hoo This is 200, how do you feel? IM SICK AND TIRED OF THIS SURVEY
201. Are you getting sick of the color questions?: yeah
202. How many chocolate chips should a cookie have?:5
203. Is Nintendo better than Playstation?: no way
204. Is bottled water really better than tap water?: yes it is
205. What pizza place has the best pizza?: Mac a Mankas or whatever its called




More About You


206. Okay, what's the time right now?: 1:06
207. How are you feeling right now?: bored
208. How many cookies do you think you could eat?:10
209. How many pieces of pizza can you eat?:2
210. How much chocolate can you eat?: a lot
211. What kind of shoes do you wear the most?:flip flops
212. What kind of clothes do you wear the most?:i dunno
213. What color are your nails painted right now?: a pinkish color
214. What are you listening to?: cant hold us down
215. Do you like ironing your clothes?: yeah
216. Do you like to read?: it depends on the book
217. Do you like school?: its okay
218. What grade are you in?:im going into eight
219. What's the best part of the school day?: lunch
220. Why?: cus you get to talk and eat




The Last Section


221. This is the last section of the survey, how do you feel?: relieved
222. Did you like this survey?: yeah it was amusing
223. Was it the longest one that you have ever completed?: i think so
224. Do you like filling these surveys out?:when im bored i do
225. What do you want to do now that you are done with this?: umm eat
226. Any last words?: screw you
227. That's nice, but we're still not done: umm ok
228. How many people did you send this to?:0
229. How many of those people do you think will send it back to you?:0
230. Who is most likely to send it back?:0
231. Who is least likely to send it back?: 0
232. Do you care if anyone sends it back?:
233. Do you like the person who sent this to you?:i found it on a website so shutup cus im not sending it to anyone
234. Okay, what's the time now?:1:11
235. So, how long did it take you to finish this?: like 45 minutes
236. Was it a waste of your time? yes it was
1 cOmMeNt <3 Only the gentle are ever really strong*

Vanilla! [03 Aug 2003|06:28pm]
vanilla condom



You Are A Vanilla Flavored Condom!


Yummy and easygoing - unless it comes to kinky sex.

You innocently seek romance and are often lured into compromising positions.

You're the most likely of all flavors to be a virgin.



What Flavor Condom Are *You*?

More Great Quizzes from Quiz Diva
Only the gentle are ever really strong*

Booyah! [03 Aug 2003|04:06pm]
[ mood | giddy ]

Last night I slept over the Gina's house with Erin and Gab. It was a pretty fun time..we watched Tommy Boy, played Bookworm, and just talked and stuff. We all went to bed at like three in the morning and woke about elevenish. Then we ate some bagels and Gina hooked me up with this fucking awesome journal!

I just want to justify that I hate farts and if I do ever fart it doesn't smell gross:)

3 cOmMeNt <3 Only the gentle are ever really strong*

weebop [03 Aug 2003|03:28pm]
whoa this jouranl is so melissa.

-gina
4 cOmMeNt <3 Only the gentle are ever really strong*

WEEEEEEEE [03 Aug 2003|02:56pm]
[ mood | mellow ]

wow i have a journal. gina rules cos she got me it. umm i love xxxtina and justin. yeah. post comments or pay the consequences.

2 cOmMeNt <3 Only the gentle are ever really strong*

navigation
[ viewing | most recent entries ]